Loving Fridays.

Åh, ja det gör jag faktiskt. Fast det är slutet på veckan och man ska känna sig lite trött så är jag så pepp på att jag kommer vara ledig i två dagar att jag inte alls är trött. (:

Kollade på Julia som gick modevisning idag med sin klass. Mycket fint! (: synd att det var så blåsigt och kallt dock :/ men det gick ändå!

I pausen gick jag en runda på IKEA och tittade lite på det stora nyöppnade varuhuset och hittade något jag letat efter lääänge. En stor "krok" jag kan sätt på väggen i mitt rum och hänga kläder på! Hur glad som helst blev jag när jag fick en för 20 spänn! Härligt härligt!

Och när Väla var så nära så kunde jag ju inte undgå att gå in och "titta" lite. Blev att jag köpte en blus. Kostade bara 99 kr så det var inte så farligt :P
Här är den...




och självklart har jag några "vill ha" till dagens inlägg!

Denna bustiern från H&M är väldigt fin!


Och dessa skorna som jag sucktar efter sooo bad!!
Om jag hittar 1200 kr på gatan så ska jag LÄTT spendera dem på dessa skapelserna!




och så måste jag bara visa lite bilder från den nya gossip girl säsongen! Jag längtar riktigt mycket. Den har premiär den 13 september i Amerika, vilket betyder att jag inte kan se det första avsnittet föräns den 14, men bättre det än när den sänds här i Sverige, typ år 2057 om vi har tur.

Hursomhelst, här kommer lite fina bilder från säsong 4 av Gossip Girl (bilder från cwtv.com)





(övriga bilder tagna från www.hm.se och www.bianco.se )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0