Inget New York väder inte.

Nej, kanske borde ta och inse att sommaren är över för i år...

Frös så himla mycket idag. Imorgon blir det vinterjacka!

Var nere i källaren precis och letade efter vinterskor. Hittade inte dom. Får frysa om fötterna imorgon igen. Fy.

Jaja, kylan kommer varje år. Dax att sluta klaga. Ja, i alla fall ett tag ;)
Som vanligt idag så har jag tittat runt på 394003494930 stycken hemsidor och letat efter inspiration och kläder. Älskar det! Har nästan hela min London resa förutbestämd. Vet exakt vart jag vill gå och vad jag ska handla :D

Idag;





Kommentarer
Postat av: Julia.

DU är vacker Maja!!

2010-09-30 @ 22:41:20
URL: http://juliavr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0