Here it goes.

Oj, oj. Samtidigt som jag är överlycklig över detta så kommer det nog inte vara så trevligt för min plånbok.
Jag fick idag reda på att Beyond Retro ska öppna en online butik. Känns som de mesta av mina pengar kommer gå åt där. Jaja, det är värt det. Deras kläder kommer direkt från himlen!

Hursomhelst. Imorgon börjar jag halv elva! Underbart! Det som inte är så underbart är att efter den lektionen så har jag håla i flera timmar innan nästa lektion börjar. Känns lite så störigt. Får se om jag kanske får ihop några bra bilder under den tiden (:

Nu ska jag sitta och nörda mig till One Night Only. Åh, jag smälter verkligen varje gång jag hör George röst!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0