50 dagar.

Känner att jag tjatar lite, men jag drömmer till och med om min London resa. Eller egentligen mest konserten. I natt drömde jag att jag satt och snackade med sångaren i bandet "backstage" och så var han skit stel mot mig så jag gjorde allt i min makt för att få hans uppmärksamhet. Får nog ta att tagga ner lite med förhoppningarna här.
Jag hoppas ju inte att sångaren är stel, men att sitta och snacka med honom backstage kanske är lite väl. Jaja, det var ju bara en dröm som sagt.

Det är något med denna tröjan från Cheap Monday som jag föll för!



Kommer nog bli ett antal Polaroid bilder from now on. Tycker dom blir så häftiga!



Kommentarer
Postat av: Julia.

Sv: hahah, jag sökte på Pokémons på YouTube så kom det upp en film på en nörd typ, så visade han en bild på en Axolotl. hahah. Tack, du är vacker Majsan (kommer kalla dig det nu, with all due respect dock) hihi.

2010-09-13 @ 20:12:40
URL: http://juliavr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0