Mer vill ha och andra grejer.

Ja, som sagt så fick jag en laptop från skolan idag och jag hade ju tänkt att blogg från skolan då. Men hittade inte riktigt någon tid så får se om jag hinner med det imorgon kanske? However, har hittat ett par vackra outfits på primark's hemsida. Har börjat kika där en aning för jag drar ju till London i början av November och jag ser så fruktansvärt framemot att shoppa på Primark! :D Absoluta favoritaffären i England. Dock har jag tänkt att titta in lite på Beyond Retro när jag är där också. Och antagligen kommer den bli min nya favortiaffär sen :P Jaja, som poängen är att jag vill visa ett par bilder från Primarks hemsida då. Here they are!

Älskar fuskpälsen! Åååh vad jag önskar den finns kvar när jag är där!

Jackan på denna bilden är också härlig (:


Fick hem Monki's tidning idag och blev mucho inspirerad. Förälskade mig i dessa härlig byxorna och denna vackra jackan. 350 kr resp 800kr.






Var ute och promenerad med min kära lillebror efter skolan ett tag. Fick ett par trevliga bilder (:



Kommentarer
Postat av: Julia.

Maaajaaa :-D <3.



AM I BOVVED' THOU'?!?!?!?!

2010-08-31 @ 18:11:21
URL: http://juliavr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0