Loppisfynd och höstskor.

Idag var första skoldagen och just nu är mn attityd bara att gå till skolan. Göra det jag ska göra och sen leva ett helt annat liv utanför skolan. Jag vill bara få det skitet over with. Jag börjar 2:an på gymnasiet och jag mår illa av att tänka på att jag har hela TVÅ ÅR kvar av skolan. Men om jag har jävligt tur så går tvåan över lika snabbt som ettan! Ska nog gå till syon imorgon och se om jag byta mitt individuella val till Italienska istället för ensamble som jag valde innan. Fick veta idag att man måste spela upp låtarna för hela skolan sen. Vilket jag inte är så pigg på så...förhoppningsvis kan jag ändra det. Men nu ska jag hålla i det jag sa innan och leva ett annat liv utanfr skolan så nu tänker jag sluta skriva om skolan också och komma till saken med detta inlägg! (:


idag har jag på mig ett par gamla jeans tillsammans med en "jeans" skjorta som jag köpte på en loppis för 25 spänn! Ett fynd må jag säga!







Dessa är två par skor som jag sucktar efter denna höst.
De svarta skorna är från Scorett och kostar 499 kr och det bruna skorna är från dinsko och kostar 699 kr. Båda paren framkallar starka hjärtklappningar! Jag tror jag är kär...




Kommentarer
Postat av: KAJSOR

supersnygga bilder på dig babe!

2010-08-26 @ 12:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0