Inspirationsvåg.

Åh herregud. Vaknade imorse till en hemsk kyla i mitt rum. Inte trevligt! Fick lite flashbacks från förra vintern som var väldigt hemsk. Dock blev det hyfsat varmt under dagen så blev lite för varm i mina jeans och tjocktröja. Jaja, vad gör man.

Ja, det här med bloggandet från skolan går ju inte som jag hade tänkt mig. Idag hade jag faktiskt tid, men det bara känns inte som jag har något vettigt att lägga upp precis. Får se hur de blir under veckan. om jag lyckas få in ett skolinlägg :P

Efter skolan idag så stack jag på en sommarjobbs återträff där vi skulle få anställningsbevis och kolla lite på bilder och sånt. Hade egentligen tänkt att gå på stan och handla lite men jag ville också gå på detta så. Iaf, jag kom dit och fick mit bevis och så vidare. Dom pratade lite, tog kanske en kvart/tjugo min, sen skulle vi kolla på bilderna. Men det blev något fel där så vi ska ha en annan återträff där vi kollar bilder. Sååå, de goda nyheterna är att jag hann handla lite innan stan stängde! Köpte två klänningar varav en var en långklänning!!!! Jag köpte den! Kan inte riktigt förstå det än men hursomhelst så äger jag en långklänning nu som jag fick för 199 kr på hm. Känner mig ganska nöjd ändå. (: Nu är det enda jag behöver ett par byxor (inte jeans) och ett par boots!

I stan köpte jag också det nya nummret av Sofis mode. Under en period köpte jag varje nummer men den perioden tog slut. Dock blir jag alltid lika förvånad varje gång jag köper det nu hur sjukt bra tidningen är! Älskar den. Kändes som jag fick en inspirationsbomb sprängt rakt i ansiktet för varje blad jag vände. Älskar!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0