H&M Magazine inspiration, en hatt och mer höst skor.

Som tur var så var vår lärare snäll idag och släppte oss tidigare än va det står på vårt schema (16:45) så jag gick ner på stan med ett glatt humör för att köpa min klänning! Blev sen ännu gladare nu när jag verkligen äger den vackra skapelsen!

Hursomhelst, så för några dagar sen tog jag med en av H&Ms nya tidingar och ååh så mycket inspiration den var fullproppad med! Har väntat på att dom ska lägga upp tidingen på deras hemsida så jag kunde lägga upp mina favorit bilder här (: (leopard skorna dödar mig!)






Älskar också hatten på bilden men jag hittade en liknande på Monki som jag tycker är ännu finare! 180 kr kostar den (:



Och jag tror jag har ändrat mig om skorna i ett tidigare inlägg. Blir antagligen dessa fina gråa i mockaimitation från H&M. De liknar de från Scorett, men är hundra kr billigare (alltså 399 kr) och gråa som jag ville ha från början! Dock måste jag kolla upp om det går att skicka tillbaka om storleken inte blev bra. Har inte besällt skor från internet innan så är lite skeptisk, men det ska nog gå bra!




Just nu är jag himla himla trött och det enda jag vill göra är att sova. Men kan inte för jag måste köpa och förberda maten till min middag imorgon. Usch, känner verkligen inte att jag orkar. Gick upp kl 07.00 imorse och eftersom jag inte började att vänja mig lite i slutet av sommarlovet så är det ungeför exakt två månader sen jag gick upp så tidigt. Därav min trötthet. Får skylla mig själv antar jag! Imorgon blir nog hur kul som helst! Längtar :D


Bilder från: www.hm.se och www.monkigirl.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0