Fuskpälsjackan.

Ja, verkar ju nästan omöjligt att hitta den rätta fuskpälsjackan jag letar efter. Jackan som Emma Watson bär på bilden är en EXAKT kopia av vad jag har tänkt mig, (eller så är min tänke en exakt kopia av hennes jacka), jaja hursomhelst så är det en sån jag ska ha! Jag ska forsätta leta tills jag är nöjd!

 Känner mig inte alls redo för att börja skolan imorgon. Har dock min födelsedag att se framemot på fredag! Efter det är det London att se framemot och det är verkligen inget dumt att se framemot men det är hela 63 dagar tills dess så det finns gott om tid för en hemsk skoldeprission att smyga sig fram. Åh fy! Jaja, jag antar att jag får ta det som det kommer och försöka att ta mig igenom denna terminen.



Kommentarer
Postat av: Anonym

den var super snygg! :o

2010-08-23 @ 21:36:21
URL: http://kalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0