Födelsedagsklänning, rummet och fler loppisfynd.

Eftersom jag idag fick mitt schema så insåg jag att det inte kommer vara så mkt tid över till bloggandet så därför får min rutin nog bli att lägga in ett ena långt inlägg per dag. Förhoppningsvis blir det nog bra ändå! (:

Hursomhelst, idag träffade jag min kära vän Kajsa på stan. Vi gick runt och letade lite efter en klänning som jag kan ha på min födelsedag. Den vita klänningen jag har på mig på bilden har jag testat innan men jag var inte riktigt säker så jag var tvungen att testa den igen. Bestämde mig ändå för att inte ta den.
Inne på Gina hittade jag dock en annan klänning som jag hade sett innan också och var lite sugen på, så jag testade den och den satt som en smäck! Väldigt flickig och söt precis som jag gillar det. Ska nog ändå försöka bryta av den söta looken lite med ett par "tuffare" klackar och en kavaj tror jag! La undan den tills imorgon så får visa hur den ser ut på sen. Visar en bild från hemsidan så länge (:







När jag kom hem efter stan så tittade jag lite i några annonsblad, bland annat Rustas, där hittade jag massa olika fototapeter och jag föll genast för denna härliga engelska telefon"kiosk". Den kostar bara 149 kr och är 86x200 cm och skulle passa perfekt till hur jag ska göra om mitt rum nu efter min födelsedag! Åh vad lycklig jag blir av att hitta sådana perfekta grejer för ett mkt rimligt pris! (:



Tänkte även visa lite fler av mina loppisfynd jag gjorde i helgen!
Jag kan börja med att berätta att jag gillar gammeldagsa saker så därför var en loppis perfekt för mig att hitta det jag letade efter. Självklart blev det så också att jag kom hem med lite oväntade saker, men jag kunde verkligen inte hålla mig! Jag menar, titta på denna härliga klockan jag köpte för 10 spänn! Åh vad den är härlig! Dessutom fungerar den också (:(:
Köpte även denna bilden på Marilyn Monroe. Har alltid velat ha en så jag passade på. Dock är den lite skavd och lite "sliten" men om jag ska var ärlig så tycker jag faktiskt det ger den en lite mer vintage känsla. Me like!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0