Födelsedagsfirandet och några presenter.

Jag har verkligen en mycket mycket trevlig födelsedag igår. Lite stressigt i början så jag hann inte blogga, men det är inte hela världen! ;) hursomhelst så tänkte jag visa ett par presenter jag fick av min bästa vän Julius! Och en annan favorit present från min moder! Iaf, hade ingen kamera själv under kvällen så får hemsöka folk efter bilder! (: Tack alla mina kära vänner som firade min födelsedag med mig och specillt tack till Julius som hjälpte mig hela dagen!


Vampire Weekends nyaste album!


One night only's första album!

Och av min moder fick jag konset biljetter till One night Only's spelning i London den 2 november! :D så underbart! Ska beställa flygbiljetter på måndag hade jag tänkt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0