Bild från födelsedag och grejer jag vill ha.

Mina vänner har lagt upp några bilder på facebook från min födelsedag så jag snodde några därifrån. Dock var det förvånandsvärt många som såg helt sjuka ut somhelst så jag lägger bara in denna på mig och min kära Julius!





I ett tag nu har jag gått och funderat på om jag, även fast jag är kort, ska ta och köpa en långklänning. Jag fick dock bekräftat att man kan vara hur snygg somhelst i en långlänning fast man är kort. En vän kom till min middag i fredags och var så otroligt snygg i sin långklänning och hon är kortare än jag (: jag har spanat in en på h&m så jag tänkte ta en tur i stan imorgon och testa den om den finns kvar. Annars kan jag tänka mig att slå till på en långkjol om det skulle vara nödvänidgt. Denna från h&m är väldigt fin!



Den här tröjan från h&m har jag också spanat in ett tag. Älskar lapparna på armbågarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0